2013-03-01 — Ideális Megrendelő. Korrekt üzleti partner

TisztaTérTechnológia 

Nagy Hajnalkával arról beszélgetünk, hogyan néz ki egy irodaház tisztasága és takarítása a Megrendelő szemszögéből.

Nagy Hajnalka, a PwC Magyarország vezető menedzsere, létesítménygazdálkodásról, takarításról.

A PwC Magyarország a világ egyik legtekintélyesebb pénzügyi tanácsadó cége. Ebből következik, hogy szolgáltatóként és megrendelőként is igényesek vagyunk üzleti partnereink megválasztásában. Beszállítóinkra ez ugyanúgy érvényes, mint a tanácsadásért hozzánk fordulókra. Nem kivétel ez alól természetesen a nekünk takarítási szolgáltatást végző cég sem.


Több évtizede tartó üzleti sikerének ez az egyik kulcseleme. Ez megmutatkozik abban is, hogy amennyire csak lehetséges, igyekszünk kellemessé tenni a munkahelyi környezetet kollégáink számára. E nívós környezethez természetes módon hozzátartozik a makulátlan tisztaság is. A magas szintű higiénia és tisztaság alapkövetelmény cégünknél. Magasak az elvárásaink ezen a téren.
Télen például, sőt inkább úgy fogalmazok, egészen ősztől tavaszig, amikor már számolni kell az influenza megjelenésével, fertőtlenítő és baktériumölő szerek kerülnek a tisztítószerek mellé, ami azt gondolom, távolról sem általános még a magyarországi irodaházakban.

Szerencsések vagyunk abból a szempontból, hogy immár tíz éve ugyanaz a cég a Future FM Zrt. takarít nálunk. Megtanultuk tőlük és a saját tapasztalatainkból az évek során, hogy ilyen volumenben, mint a miénk, olyan minőségben, amire nekünk szükségünk van, már korántsem magától értetődően egyszerű dolog az, hogy hétről hétre, évről évre megbízhatóan magas szakmai színvonalon valósuljon meg irodáink és az egész ház szakmailag is megfelelő tisztasága.

Elvárjuk, szeretjük és meg is becsüljük, hogy jó minőségű termékekkel, anyagokkal, tisztítószerekkel folyik a munka, olyan minőségben, amely alkalmazkodik berendezéseink, felszereléseink magas minőségéhez. Meggyőződésem, hogy ennek köszönhető az, hogy az a tizenöt éves irodaház, amiben most is beszélgetünk, úgy néz ki, ahogy.

Olvassa el a teljes interjút az alábbi cikk letöltésével:



Letölthető tartalom

Nyomtatóbarát verzió