Válasszon nyelvet
1998-ban indítottuk útjára üzemeltetési szolgáltatásainkat. Komplex facility management szolgáltatás csomagot nyújtunk saját erőforrásból.
Ma már Magyarországon is egyre nagyobb számban üzemelő intelligens irodaházak, bevásárlóközpontok és zöld létesítmények rendkívül összetett, professzionális épületüzemeltetési megoldásokat kívánnak, pontos és gyors üzemeltető cég kivitelezésével.
Cégünk elhivatott üzemeltető, szolgáltatásainkkal a modern technológiát szem előtt tartva, látjuk el az ingatlanok műszaki üzemeltetését, karbantartását.
Korszerű, költséghatékony megoldásainkkal támogatjuk partnereink napi munkavégzését és a üzemeltetési folyamatokat.
Elkötelezettek vagyunk szaktudásunk folyamatos fejlesztésében, figyelemmel kísérjük a technológiai újításokat, óvjuk, fenntartjuk, fejlesztjük az általunk kezelt ingatlanokat. Korszerűsítési megoldásainkat a kapcsolódó szakipari tevékenységekre is kiterjesztjük.
Szolgáltatásainkra vonatkozóan auditált minőségirányítási (ISO 9001), környezetirányítási (ISO 14001), energiagazdálkodási (ISO 50001), és munkahelyi egészségvédelmi irányítási rendszerrel (ISO 45001) rendelkezünk.
Amennyiben a Future FM látja el a műszaki üzemeltetés és a karbantartás összetett feladatkörét, országos hálózatunk és a napi 24 órában működő diszpécserszolgálatunk támogatásával, megnyugtató stabilitással és magas minőségben nyújtott szolgáltatásra számíthat. Az épületüzemeltetés 100 %teljes körű szolgáltatás.
Épületeinek üzemeltetését monitoring rendszerek és épület automatika segítségével biztosítjuk, emellett létesítménygazdálkodási szoftvert is alkalmazunk, részletes kimutatásokkal és jelentésekkel tesszük ellenőrizhetőbbé és tervezhetőbbé a munkafolyamatokat.
A műszaki üzemeltető feladatok ellátása mellett teljes körű közmű ügyintézést is vállalunk.
A korszerű ingatlanüzemeltetés megköveteli, hogy a karbantartási, és javítási folyamatok átláthatóak legyenek. A feladatok kezelését nagymértékben megkönnyíti és segíti egy közös létesítménygazdálkodási szoftver a CAFM.
A tevékenységek lépéseiről minden felhasználó percre pontosan kaphasson információt. Szükséges, hogy a kezelt adatok pontosak, naprakészek és könnyen kezelhetőek legyenek.
Ez a rendszer egyrészt az ingatlan tulajdonosa számára elengedhetetlen, mert az ingatlanvagyon hasznosítása, a pénzügyi gazdálkodás, az eszköznyilvántartás vagy egyéb befektetési területeken stratégiai és rövid távú döntésekhez gyors, naprakész, és részletes információra, jelentésekre, adatokra van szüksége.
Másrészt az üzemeltetőnek és a létesítménygazdának is fontos, mert a napi munkáját jelentősen segítheti a feldolgozott információkkal, a tervezhető feladatok kezelését pedig automatikussá teheti. Továbbá a korszerű minőségirányítás alapja.
Üzemeltetőként olyan szolgáltatásokat biztosítunk napi 24 órás felügyelet mellett, melyeknek köszönhetően a létesítmények zavartalanul, előre programozva működhetnek.
Valamennyi ingatlanban, legyen szó irodaházról, kereskedelmi-, kulturális-, ipari, vagy egyéb létesítményről (fürdő, uszoda, társasház stb.), optimálisan szervezhetőek a működési folyamatok.
Cégünk hatékony és összetett rendszert kínál, melynek eredményeként biztonságban tudhatja ingatlanjait.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Olyan megoldásokat kínálunk, melyek optimális rendelkezésre állást biztosítanak a létesítmények műszaki paramétereinek és a munkaszervezet igényeinek megfelelően.
FM szempontú tanácsadás, folyamatfejlesztés
Műszaki gyorsszolgálatot üzemeltetünk, így garantáljuk ügyfeleink számára a 24 órás segítségnyújtást Budapest és Pest-megye egész területén, az év minden napján.
Tevékenységi körünk felöleli a létesítményekkel kapcsolatos valamennyi működtetési-, fenntartási feladat, szolgáltatás koordinálását, elvégzését illetve elvégeztetését, valamint közreműködést a tervezési és kivitelezési szakaszban, az alábbi felosztás szerint:
A szorosan egymásra épülő részterületeken létrejövő integrált ismereteink egységes tudássá alakulva segítik cégünket abban, hogy szolgáltatásainkat a legmagasabb szinten és a lehető leghatékonyabban nyújtsuk. Helyszínre szabott facility management szolgáltatással kapcsolatosan: kérje ajánlatunkat.
Olvasson szolgáltatásainkról bővebben: műszaki facility management - ingatlanjai műszaki üzmeltetője
Olvasson szolgáltatásainkról bővebben: professzionális takarítás
Olvasson szolgáltatásainkról bővebben: biztonsági szolgáltatások
Olvasson szolgáltatásainkról bővebben: kertészet a zöldebb környezetért
Olvasson szolgáltatásainkról bővebben: gépjármű flottakezelés
Olvasson szolgáltatásainkról bővebben: iratkezelés
Gazdasági társaságoknak, intézményeknek és bérlői megbízóinknak nyújtunk minőségi szolgáltatást.
1991 óta állunk partnereink rendelkezésére irodatakarítás, ipari takarítás és épülettakarítási szolgáltatásunkkal. 30 évvel ezelőtt, tevékenységünket családias hangulatú takarító cégként kezdtük és mára már komplett létesítménygazdálkodást ellátó cégcsoporttá bővültünk.
Takarítási szolgáltatásainkkal minden épülettípus, így többek között irodaépületek, ipari-, kereskedelmi-, sport- és egészségügyi létesítmények napi, eseti és speciális tisztítását vállaljuk. Gondoskodunk a ránk bízott munka lelkiismeretes, magasszínvonalú elvégzéséről. Átlagosan napi 3,5 millió négyzetmétert takarítunk.
A modern technológia és a személyes törődés ötvözésével védjük meg partnereink értékeit.
Megbízhatóságunkat igazolja, hogy cégcsoportunk zavartalanul működik több, mint 30 éve. Számunkra a legfontosabb szempont, ügyfeleink elégedettsége. Specifikusan megbízóink igényeire szabjuk az általunk kínált szolgáltatásokat és azokat professzionális módon kivitelezzük.
A felmérést és az egyeztetést követően, megrendelőink igényeinek megfelelően végezzük a takarítást. Rendszeresen visszaellenőrizzük, dokumentáljuk az elvégzett feladatokat. Ehhez segítségünkre van folyamatosan elérhető, 0-24 órás diszpécserszolgálatunk is.
Figyelemmel kísérjük a technológiai változásokat és fejlesztéseket. A változásokat követve képezzük tovább tudásunkat és a munkatársainkat. Az alkalmazott módszereink az energia hatékonyabb, költségkímélőbb és alacsonyabb környezeti terhelést jelentő felhasználását teszik lehetővé.
Munkánk során kizárólag az általuk bevizsgált technológiákat integráljuk szolgáltatásaink fejlesztése során. Hitvallásunk a környezettudatosság, versenyképességünk a szolgáltatásunk kiváló ár-érték aránya.
Hazai és nemzetközi szakmai jelenlétünknek, valamint auditált rendszereinknek köszönhetően szakembereink minőségi képzése és továbbképzése is biztosított.
Szolgáltatásainkra vonatkozóan auditált minőségirányítási (ISO 9001), környezetirányítási (ISO 14001), energiagazdálkodási (ISO 50001), és munkahelyi egészségvédelmi irányítási rendszerrel (ISO 45001) rendelkezünk.
A díjátadó előtt készült interjúban részleteiben beszélgettünk a környezetbarát szolgáltatásról és a zöld takarítási megoldásokról, az ehhez kapcsolódó megrendelői elvárásokról. Illetve, hogy mik azok a jelentős technológiai megoldások, amelyek segítséget nyújthatnak akár egy irodaházban a zöld takarítási megoldások implementáláshoz.
Cégünk nagy alapterülettel rendelkező irodaházak, kereskedelmi létesítmények, áruházak, ipari területek, kórházak, járóbeteg szakrendelők, élelmiszer ipari gyártó- és kereskedelmi láncok, kulturális létesítmények, fürdők, uszodák, társasházak külső és belső takarításában jár az élvonalban.
Alapvető takarítási szolgáltatásaink az általános épülettakarítási, irodatakarítási igényekre jelentenek megoldást az esztétikai, egészségügyi, balesetveszélyes kockázatokat jelentő szennyeződések ütemezett, tervezett és szakszerű eltávolításával.
Eseti, vagy rendkívüli igények esetén is állunk rendelkezésre. Amennyiben az irodaház fogadócsarnokában, tárgyalóiban gondosabb ápolást igénylő, erősen igénybevett szőnyegfelületek vannak, tisztítására és megóvására is megoldást nyújtunk.
Az irodaházak fókuszban lévő üveghomlokzat, vagy a növénydekoráció érdemelne nagyobb törődést, a napi takarítási feladatok mellett ezeken a területeken is számíthat ránk.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Az udvarokon, parkoló területeken és a parkokon kívül, a beltéri, irodai növényeket is gondosan ápoljuk. Megbízásaink során mindig szem előtt tartjuk, hogy az általunk kialakított zöld környezet harmonikus egységet alkosson a kapcsolódó ingatlan stílusjegyeivel. Parkok és egyéb zöldfelületek kialakítását is vállaljuk a tervezéstől a kivitelezési folyamat befejezéséig.
A folyamatos takarítási feladatokon túl ránk bízhat speciális takarítási tevékenységet, mely a szokásosnál jóval nagyobb precizitást és óvatosságot igényel. Tapasztalattal rendelkezünk a természeti károk okozta helyzetek higiéniai és esztétikai helyreállításában is, mely kiegészíti az irodatakarítás, az épülettakarítás és az ipari takarítás általános feladatköreit.
24 órás diszpécserszolgálatunk támogatásával biztosítjuk a plusz munkaerő bevonását igénylő feladatok rendkívül rövid határidejű teljesítését is, akár 1-2 órán belüli munkakezdéssel, szerződött ügyfeleink részére.
Kiváló minőségű és széles választékban rendelkezésre álló higiéniai anyagokat és adagolókat biztosítunk az együttműködés formájától függően, akár ingyenesen is.
Biztonsági szolgáltatásaink komplex megoldásokat nyújtanak. Legyen szó élőerős őrzés-védelemről, biztonságtechnikai eszközöket igénylő vagyonvédelemről, vagy bármely olyan tevékenységről, melyek ellátására biztonsági őrökre, járőrszolgálatra vagy felügyeleti, riasztó rendszerekre van szükség. A biztonsági rendszerek kivitelezését, üzemeltetését és karbantartását saját szakembereinkkel valósítjuk meg.
Az olyan ajánlatkérések sem okoznak gondot számunkra, amelyek a vagyonvédelem tekintetében különleges eszközöket igényelnek, legyen szó akár az épületek méreteiről, akár a tevékenységből adódó jelentős értékek őrzéséről és védelméről.
Biztonságtechnikai megoldásainkat évtizedes szakmai tapasztalattal, kvalifikált szakemberekkel nyújtjuk, munkánkat speciális eszközök és felszerelések segítik. A szolgáltatásaink transzparensek és ellenőrizhetőek. Mérési és ellenőrzési eszközeink kizárják az emberi beavatkozás miatti esetleges hibákat, ezért független, objektíven mérhető és értékelhető eredményeket garantálunk.
A professzionális személy-és vagyonvédelem alapja a szituációknak megfelelő azonnali és hatékony értékelés és beavatkozás. Az élőerő és a technika kombinációjának köszönhetően mindezt nagy rugalmassággal biztosítjuk bármely felmerülő esetben.
Videó felügyeleti rendszereink - IP alapú kamerarendszerek, intelligens, digitális rögzítés és képfeldolgozás, szoftveres visszakeresési funkcióval:
Célunk: a biztonság hatékony növelése, valamint a biztonsági kockázatok csökkentése.
A kertészeti üzletágunk kültéri zöldfelület, épített felületkezelési és beltéri növénygondozási feladatokat lát el. Munkánkat modern gépekkel, eszközökkel, a környezetvédelmi előírásoknak megfelelő anyagokkal, saját kertészeti háttérrel, valamint felkészült szakemberek közreműködésével végezzük.
Profi szakembereink az előre egyeztetett kondícióknak megfelelően járnak el, legyen szó kertépítésről, tereprendezésről, rendszeres parkfenntartási feladatokról és az irodai növények rendszeres ápolásáról.
Cégünk 2002 óta foglalkozik kertészeti megoldásokkal. Számtalan intézmény parkját, valamint cég külterületét varázsoltuk zöldebbé. Hivatásos kertészeink az előre egyeztetett kondícióknak megfelelően járnak el, legyen szó kertépítésről, tereprendezésről vagy rendszeres parkfenntartási feladatokról: kaszálásról, gyepesítésről, az irodai növények rendszeres és szakmai szempontok figyelembevételével történő ápolásáról.
Az udvarokon, parkoló területeken és a parkokon kívül, a beltéri, irodai növényeket is gondosan ápoljuk. Megbízásaink során mindig szem előtt tartjuk, hogy az általunk kialakított zöld környezet harmonikus egységet alkosson a kapcsolódó ingatlan stílusjegyeivel.
Folyamatosan figyelemmel kísérjük a technológiai újításokat, az aktuális kertépítési, növénydekorációs trendeket, illetve rendszeresen részt veszünk szakmai bemutatókon, valamint napi kapcsolatban állunk a legnagyobb vegyszer- és gépforgalmazó beszállítókkal. Kertészeti szolgáltatásunk professzionális és komoly tapasztalatokon nyugszik.
Gép- és eszközparkunkat folyamatosan fejlesztjük, amellyel hatékonyan, gazdaságosan, valamint a kor követelményeinek megfelelően tudjuk ellátni a felmerülő feladatainkat.
Szolgáltatásainkra vonatkozóan auditált minőségirányítási (ISO 9001), környezetirányítási (ISO 14001), energiagazdálkodási (ISO 50001), és munkahelyi egészségvédelmi irányítási rendszerrel (ISO 45001) rendelkezünk.
Parkok és egyéb zöldfelületek kialakítását is vállaljuk a tervezéstől a kivitelezési folyamat befejezéséig.
Sportpályák karbantartása és a sportágnak, valamint a borításnak megfelelő, teljes körű gondozása
Egészen a fajták kiválasztásától a veszélyelhárításon át a rendszeres gondozásig
Széles körű fenntartási feladatok ellátása az esztétikum és az ergonómia jegyében, az állapotfelméréstől a felújításon át a rendszeres gondozásig. Bízza ránk az irodai növények ápolását, zöldebb környeztet teremtünk!
A zöldterületek részét képező, burkolt felületek környezetkímélő tisztán tartását is ránk bízhatja.
Igény szerint előre programozott vagy alkalmi munkavégzést biztosítunk, melynek során kizárólag környezetbarát, az egészségre és a környezetre ártalmatlan, az olvadást követően sem káros vegyszereket alkalmazunk.
Korszerű és gazdaságos autóflotta kezelési megoldásokat kínálunk céges autópark kialakítására, finanszírozására és üzemeltetésére. Flottamenedzsment szolgáltatásunk első osztályú lehetőségeket kínál a járművek ügyeink áttekinthető kezelésére.
Teljes körű és sokrétű szolgáltatásainkkal több, mint tíz éve optimalizáljuk partnereink üzemeltetési feladatait és költségeit. Az együttműködés során partnereink kizárólag szakértő munkatársainkkal, flottakezelőinkkel tartják a kapcsolatot, nagymértékben egyszerűsítve ezzel a napi adminisztrációt és ügyintézést.
Munkánk során garantáltan számíthat a piacon elérhető legmagasabb színvonalú és értékarányos szolgáltatásra.
Szolgáltatásaink dinamikus fejlődésének köszönhetően 2011-ben informatikai hátterünk korszerű vezetői információs rendszerrel bővült, mely biztosítja a rendszámra, költséghelyre szóló pontos és részletes kimutatások készítését.
Szolgáltatásainkra vonatkozóan auditált minőségirányítási (ISO 9001), környezetirányítási (ISO 14001), energiagazdálkodási (ISO 50001) és munkahelyi egészségvédelmi irányítási rendszerrel (ISO 45001) rendelkezünk.
A mindenkori gazdaságos üzemeltetés és a biztonságos közlekedés minden követelményének megfelelve látjuk el valamennyi flottakezelési feladatunkat, finanszírozási konstrukciók széles választékát is nyújtjuk.
Mindenre kiterjedő és átfogó üzemeltetési szolgáltatások a típusválasztástól és beszerzéstől, a futamidő végén történő értékesítésig. Segítségünkkel valamennyi céges autó sorsáról kezeskedhet partnerünk.
Kiegészítő szolgáltatásaink nem csak kényelmi szempontból hasznosak, hanem a kiesett munkaidőt és az üzemanyagköltségek csökkentését is lehetővé teszik.
Gépjárműflotta analízis szolgáltatásunk keretében meglévő gépjárműflotta szakszerű felmérését követően üzemeltetési, finanszírozási, vagy vételi ajánlatot készítünk.
Sok éves szakmai tapasztalatunkkal, szerteágazó kapcsolatrendszerünkkel gyorsabb, egyszerűbb és eredményesebb ügyintézést kínálunk. Hatósági-, biztosítási- és kárügyintézés.
Cégünk biztosítás szolgáltatása kiterjed a határozott idejű tartós bérletbe adott gépjárművek tekintetében:
A Future Fleet által közvetített szolgáltatás az európai ARC standard alapján kiterjed Magyarország és az európai államok területére egyaránt.
Az üzletág teljes körű flottakezelési szolgáltatást és finanszírozást végez. Ügyfeleink igényei szerint mind az üzemeltetés, mind a finanszírozás különböző megoldásokban valósítható meg. Egyedi konstrukciókat kínálunk optimalizált és tervezhető költségekkel. Sokrétű finanszírozási megoldásainkkal biztosítjuk a leginkább megfelelő gépjárműpark beszerzését és gazdaságos fenntartását.
Igény esetén várjuk érdeklődését autó tartós bérlettel, operatív lízinggel kapcsolatosan is!
1997 óta nyújtunk professzionális iratkezelési szolgáltatásokat partnereink számára.
Archív üzletágunk irattározást, bértárolást, archiválást, iratmegsemmisítést és még számtalan, opcionálisan felmerülő dokumentumkezelési megoldást kínál.
Kiemelt figyelmet fordítunk a cégarchívum rendszerezettségére, a visszakereshetőségre, illetve a dokumentumok állagának megóvására. Az általunk tárolt iratokat a folyamatosan változó előírásoknak és trendeknek megfelelően kezeljük.
A folyamatos technikai fejlődés és a szigorú iratkezelési követelmények eredményeként ma már nehezen kezelhetőek a papíralapon működő nyilvántartások. Ezért hoztuk létre saját fejlesztésű iratkezelési szoftverünket és saját tervezésű önzáródó dobozainkat. Kiforrott rendszereinket számos elégedett partnerünk alkalmazza.
Részletekkel kapcsolatban kérje egyedileg az Önök archívumára szabott ajánlatunkat!
Szolgáltatásainkra vonatkozóan auditált minőségirányítási (ISO 9001), környezetirányítási (ISO 14001), energiagazdálkodási (ISO 50001) és munkahelyi egészségvédelmi irányítási rendszerrel (ISO 45001) rendelkezünk.
Áttekinthető cégarchívumokat és rendszereket alkotunk, szolgáltatásainkat az adatvédelemre, az információbiztonságra és az iratkezelésre vonatkozó hatályos jogszabályoknak, valamint a helyi irattári tervnek megfelelően végezzük.
Iratrendezési szolgáltatásunkra jellemző az áttekinthető rendszer,
pontos kikereshetőség, illetve a folyamatosan csökkenő tárolandó iratmennyiség.
Mindenkori biztonságos tárolás, megfelelve a gyors tájékozódás, a fizikai állagmegőrzés és az olvashatóság maradandósága feltételeinek.
Létrehoztuk az irattározási feladatok kellékeit, saját tervezésű, speciális tárolódobozainkat, melyek akár 30 kg teherbírásra is képesek.
Kényelmes, megbízható és környezetbarát megoldásokban számíthat ránk, a törvényi és egyéb előírások maximális betartásával, az irattározási folyamatok utolsó lépéseinél is:
Tanácsadást és közreműködést garantálunk már a bevezetés során, ennek köszönhetően a „best practice” iratkezelési szabályok hatékonyan és gyorsan épülnek be a mindennapokba.
2015. januártól a Future FM cégcsoport a Budapest Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőteret üzemeltető Airport Facility Management Kft. tulajdonosa.
Az üzemeltetési tevékenységet cégünk nyílt közbeszerzési pályázaton nyerte el először 5 évre, majd második alkalommal is 5 évre. Ezen periódus alatt teljesítjük a feladatainkat, melyet több, mint 70 fővel biztosítunk. Ennek köszönhetően 2015 óta folyamatosan cégcsoportunk látja el a repülőtér földi kiszolgáló létesítményeinek és területeinek műszaki üzemeltetését, amely magába foglalja a tervszerű karbantartástól a hiba javításokon keresztül kisebb fejlesztési projektek menedzselését is.
A repülőtér területén a munkavégzés olyan speciális szabályok betartását igényli, mint a repülőtérrend, amelynek megsértése a törvény szerint szabálysértésnek minősül.
Szakképzett munkatársaink évente átlagosan 12.000 karbantartási és 9.000 hibajavítási feladatot látnak el. Emellett 15 millió m² zöldterületet gondoznak, valamint kb. 1.000 fejlesztési projektben vesznek részt 7 támogatómérnök, technikus és 4 projektvezető közreműködésével. A legnagyobb projekteket érdemes megemlíteni az elmúlt két évből, úgy, mint az ACE repülőgépszerelő hangár lefestése, a 2A terminálon céges váró kialakítása, valamint a 2B terminálon az utas hidak áthelyezése.
A szolgáltatás átvételétől kezdődően azon dolgozunk, hogy minél hatékonyabb és korszerűbb üzemeltetési szolgáltatással támogassuk a Budapest Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtér magas színvonalú működését.
Lakatos: Több mint 15 km külső kerítés, 25 km+ különleges biztonsági kerítés, 300 ipari kapu karbantartása
Vízszerelő: saját vízbázis 13 mélyfúrású kúttal, több mint 45 km ivóvíz hálózat és 30 km szennyvízcsatorna, 70 km csapadékvíz csatorna, valamint 50 ezer m3 tűzi víz tárolására alkalmas medence