1998-ban indítottuk útjára üzemeltetési szolgáltatásainkat. Komplex facility management szolgáltatás csomagot nyújtunk saját erőforrásból.
Az ingatlanüzemeltetés feladatait bízza ránk!
Ma már Magyarországon is egyre nagyobb számban üzemelő intelligens irodaházak, bevásárlóközpontok és zöld létesítmények rendkívül összetett, professzionális épületüzemeltetési megoldásokat kívánnak, pontos és gyors üzemeltető cég kivitelezésével.
Cégünk elhivatott üzemeltető, szolgáltatásainkkal a modern technológiát szem előtt tartva, látjuk el az ingatlanok műszaki üzemeltetését, karbantartását.
Korszerű, költséghatékony megoldásainkkal támogatjuk partnereink napi munkavégzését és a üzemeltetési folyamatokat.
Szolgáltatásainkat, eszközeinket folyamatosan korszerűsítjük!
Elkötelezettek vagyunk szaktudásunk folyamatos fejlesztésében, figyelemmel kísérjük a technológiai újításokat, óvjuk, fenntartjuk, fejlesztjük az általunk kezelt ingatlanokat. Korszerűsítési megoldásainkat a kapcsolódó szakipari tevékenységekre is kiterjesztjük.
Szolgáltatásainkra vonatkozóan auditált minőségirányítási (ISO 9001), környezetirányítási (ISO 14001), energiagazdálkodási (ISO 50001), és munkahelyi egészségvédelmi irányítási rendszerrel (ISO 45001) rendelkezünk.
Ismerje meg műszaki üzemeltetési szolgáltatásainkat!
Amennyiben a Future FM látja el a műszaki üzemeltetés és a karbantartás összetett feladatkörét, országos hálózatunk és a napi 24 órában működő diszpécserszolgálatunk támogatásával, megnyugtató stabilitással és magas minőségben nyújtott szolgáltatásra számíthat. Az épületüzemeltetés 100 %teljes körű szolgáltatás.
Épületeinek üzemeltetését monitoring rendszerek és épület automatika segítségével biztosítjuk, emellett létesítménygazdálkodási szoftvert is alkalmazunk, részletes kimutatásokkal és jelentésekkel tesszük ellenőrizhetőbbé és tervezhetőbbé a munkafolyamatokat.
A műszaki üzemeltető feladatok ellátása mellett teljes körű közmű ügyintézést is vállalunk.
Computer Aided Facility Management
Létesítménygazdálkodási szoftver
A korszerű ingatlanüzemeltetés megköveteli, hogy a karbantartási, és javítási folyamatok átláthatóak legyenek. A feladatok kezelését nagymértékben megkönnyíti és segíti egy közös létesítménygazdálkodási szoftver a CAFM.
A tevékenységek lépéseiről minden felhasználó percre pontosan kaphasson információt. Szükséges, hogy a kezelt adatok pontosak, naprakészek és könnyen kezelhetőek legyenek.
Ez a rendszer egyrészt az ingatlan tulajdonosa számára elengedhetetlen, mert az ingatlanvagyon hasznosítása, a pénzügyi gazdálkodás, az eszköznyilvántartás vagy egyéb befektetési területeken stratégiai és rövid távú döntésekhez gyors, naprakész, és részletes információra, jelentésekre, adatokra van szüksége.
Másrészt az üzemeltetőnek és a létesítménygazdának is fontos, mert a napi munkáját jelentősen segítheti a feldolgozott információkkal, a tervezhető feladatok kezelését pedig automatikussá teheti. Továbbá a korszerű minőségirányítás alapja.
- Egyszerűsített hibabejelentő felület
- Erőforrás kezelés
- Munkalapkezelés
- Költségkezelés, költségallokáció fenntartása
- Riportkészítés
- Automatikus értesítések indítása
KÉRJE AJÁNLATUNKAT
Épület fenntartás, karbantartás, javítás
Üzemeltetőként olyan szolgáltatásokat biztosítunk napi 24 órás felügyelet mellett, melyeknek köszönhetően a létesítmények zavartalanul, előre programozva működhetnek.
- műszaki berendezések karbantartása, javítása
- karbantartási tervek készítése
- gépészeti rendszerek karbantartás, javítása
- elektromos hálózat karbantartása, javítása
- építészeti, épületszerkezeti rendszerek karbantartása, javítása
- épületbiztonsági, vagyonvédelmi rendszerek karbantartása, javítása távfelügyeleti rendszerrel és kivonuló szolgálattal
- épület-felügyeleti rendszerek üzemeltetése
- felvonók, mozgólépcsők karbantartása, javítása
- irodabútor gyártás és szerelés
- alkatrész- és anyagbeszerzés
- 24 órás készenléti szolgálat, üzemzavar elhárítás
- diszpécser és help desk szolgálat, internetes hibabejelentő rendszer biztosítása
Irodaházak, kereskedelmi, ipari, üzemi épületek üzemeltetése
Valamennyi ingatlanban, legyen szó irodaházról, kereskedelmi-, kulturális-, ipari, vagy egyéb létesítményről (fürdő, uszoda, társasház stb.), optimálisan szervezhetőek a működési folyamatok.
Cégünk hatékony és összetett rendszert kínál, melynek eredményeként biztonságban tudhatja ingatlanjait.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Műszaki tanácsadás és projektmenedzsment
Olyan megoldásokat kínálunk, melyek optimális rendelkezésre állást biztosítanak a létesítmények műszaki paramétereinek és a munkaszervezet igényeinek megfelelően.
FM szempontú tanácsadás, folyamatfejlesztés
- fenntarthatósági vizsgálatok, zöld létesítmény elemzések
- energia menedzsment vizsgálatok
- teljes körű projektfejlesztés
- műszaki ellenőrzés
- pályázatkezelés
- költségelemzés, -optimalizálás
- hatósági eljárások lebonyolítása
Műszaki gyorsszolgálat
Műszaki gyorsszolgálatot üzemeltetünk, így garantáljuk ügyfeleink számára a 24 órás segítségnyújtást Budapest és Pest-megye egész területén, az év minden napján.
- hibaelhárítás és javítás, tervszerű megelőző karbantartás, anyagbeszerzés
- hűtő, fűtő és légtechnikai rendszerek karbantartása, javítása
- áramszünet esetén ideiglenes energiaellátás biztosítása
- duguláselhárítás nagyteljesítményű ipari gépekkel
- gondnoki feladatok ellátása, személyzet helyettesítése
- költöztetés, bútormozgatás
- kisebb felújítási, átalakítási munkálatok:
festés, burkolás, álmennyezet javítás, gipszkarton építés, vízgépészeti kialakítás)